In het diepe duiken; daar deinzen we niet voor terug. En de reddingswerkers van de Koninklijke Nederlandse Redding Maatschappij ook niet. Wij dragen dit goede doel een warm hart toe. We hebben immers vele projecten in de haven en infra. Onder ons motto ‘geen woorden, maar daden’ ging DWG ook dit jaar de uitdaging aan om de titel ‘Captain of Sales’ te veroveren.

De hele dag pleegden we belletjes, voerden we opdrachten uit die een geldbedrag konden opleveren en hielden we een pitch bij een aantal echte dragons. DWG presenteerde een oplossing om via draadloze sensoriek de boten uit te lezen en door zorgvuldige analyse de onderhoudskosten te verlagen. De jury was erg enthousiast en het concept krijgt wellicht nog een mooi vervolg.

Helaas hebben we de hoofdprijs niet binnengehengeld, maar desondanks zijn we enorm trots op onze prestatie. Onze salesmannen Ben en Carlo wisten namelijk ruim 3.500 euro op te halen voor het goede doel! We bedanken iedereen die een donatie heeft gedaan, we zijn er volgend jaar gewoon weer bij!

Doneren is trouwens nog steeds mogelijk!

Doneer hier